duminică, 14 iunie 2009

vreau sa ma ingras

Cand stresul se apropie de aceste bariere apar automat oboseala, insomnia, nervozitatea, lipsa poftei de mancare si normal ca se va produce o pierdere in greutate. Oare ce trebuie as facem?
Sa determinam factorul care ne streseaza cel mai mult si sa incercam inlaturarea acestuia.

Obsesia femeilor in legatura cu silueta lor a exista dintotdeauna, fie ca este cauzata de kg in plus sau de cele in minus! Dar, dragi prietene, nu uitati ca o femeie seducatoare este aceea care stie sa faca din defectul sau un atu! Daca esti prea slaba, ar trebui sa fii bucuroasa deoarece asta si-ar dori majoritatea femeilor! In plus ai anumite avantaje: a manca orice oricand, a purta haine moderne etc.!

Insa iata cateva sfaturi pentru a va ajuta sa luati cateva kg in plus:
# Fa sport!
Daca esti prea slaba este chiar recomandat sa faci sport, sportul nu slabeste, ci chiar iti va face pofta de mancare. Daca drumul zilnic este intre casa si birou, slabe sanse sa ai pofta de mancare.

# Regleaza-ti somnul!
Este foarte important sa ai un somn linistit, sa ai o ora anume de a merge la culcare si sa incerci sa dormi macar 7 ore/ noapte! Pentru a avea un somn linistit o pastila de Extraveral seara este recomandata de orice medic.

# Renunta la fumat!
Fumatul dauneaza grav sanatatii. Acesta poate fi unul dintre factorii care te fac sa fii atat de slaba.

# Inlatura stresul, factorii de stres!
Descopera cauza stresului pe care il resimti si incearca sa o inlaturi. Cu siguranta vei avea o viata mai buna!

# Rezolva-ti problemele sentimentale!
De multe ori kg in minus sunt cauzate de probleme afective. Fie ca iubim si nu suntem iubite, fie suferim din cauza neglijentei, a indiferentei partenerului, fie iubim prea mult, cine stie? Un echilibru afectiv iti va echilibra total viata din toate punctele de vedere.

# Mananca alimente care contin multe calorii, mareste aportul energetic in organismul tau!

Mai departe, iti voi prezenta o lista care te va ajuta sa alegi alimentele cu cele mai multe calorii.
Fructe
# Compot de rabarbura - 120 kcal
# Salata de fructe - 102 kcal
# Banana - 94 kcal
# Compot de mere - 78 kcal
# Struguri albi - 73 kcal

Legume
# Rosii umplute - 120 kcal
# Mazare - 67 kcal
# Ghiveci de legume - 48 kcal
# Ciorba de legume - 37 kcal
# Sfecla rosie fiarta - 32 kcal

Peste
# Icre tarama - 500 kcal
# Macrou gatit - 260 kcal
# Sardine la conserva - 215 kcal
# Hering - 203 kcal
# Somn - 190 kcal

Bauturi
# Sirop - 250 kcal
# Suc de pere - 64 kcal
# Suc de struguri - 63 kcal
# Suc de caise - 57 kcal
# Suc de fructe exotice - 55 kcal

Dulciuri
# Prajituri de casa cu unt - 550 kcal
# Produse de patiserie - 450 kcal
# Prajituri cu ciocolata - 440 kcal
# Clatite - 402 kcal
# Chec - 380 kcal

Pe langa alimentele din aceasta lista, va recomand ca seara sa mancati 2 banane si sa rontatiti alune, fistic, chipsuri, iar o portie de ciocolata cu crema ar fi ideala!

Va recomand sa nu folositi diferite produse, prafuri, medicamente de la firme recomandate chiar de cadre medicale: riscati sa va ingrasati disproportionat si sa va pierdeti armonia corpului!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu cred ca va tine aceasta solutie..depinde chiar de fiecare persoana,ce metabolism are si cat mananca!


C.Calin-http://www.nonametravel.ro
Fly Your Dream

Anonim spunea...

Chiar ma mir ca exista un astfel de blog si ma bucur pentru ca m-am saturat sa aud in jurul meu numai de diete,cure de slabire si oare ce sa fac sa mai slabesc? e chiar foarte interesant si stiu mai multe persoane care se vor bucura ca v-am gasit
andreea http://www.iavion.ro -
Fly Your Dream

Mary spunea...

:)
trebuie incercate mai multe retete,nu toate au acelasi efect pentru fiecare persoana in parte

Dorin Taranu spunea...

Foarte tare blog de mult incerc sa ma ingras am 1,80 m si 75 kg crezi ca e o greutate buna ?:) ceva sfaturi?