joi, 1 mai 2008

RETETA MEDICALA

Am gasit mai multe retete pt ingrasat, dar dintre toate una singura se pare ca are efect la toata lumea. Sau aproape toata lumea:
GLUTAMAG+B6 - 3/ZI
SOLUTIE AT10 - 5 PICATURI O DAT PE ZI
PERITOL - 1 PASTILA pe zi. Stiu ca peritolul este un madicament antialergic care provoaca pofta de mancare(preritolul te adoarme rau de tot si ca oricum dupa ce incetezi tratamentul slabesti la loc) Daca il luati, luati-l seara pt ca provoaca somnolenta. Exista si sirop, dar majoritatea spuneau ca pastilele au mai mult efect.DAca nu luati VITAMAX
Am gasit aceste informatii pe www.dieta.ro si chiar pe eva.ro.

23 de comentarii:

any spunea...

eu sunt foarte slaba,am 48 kg la 1,75 m...Iau vitamax zi de zi,mananc mult...degeaba.cred ca stresul si fumatul e de vina...ma ingras un kg in 2-3 luni si il dau jos in 2 zile...Ce sa mai incerc?

Anonim spunea...

pai sigur stresul e de vina, incearca sa nu mai pui totul la suflet, si eu incercasem tot felul de retete si nu dadeau rezultate din cauza stresului, m-a trimis medicul la psiholog si sincer chiar dak nu ai psiholog, e bine sa ai pe cineva aproape ca sa te poti descarca, de ce esti asa stresata?cati ani ai?

any spunea...

id-ul meu este anyta_rock4life...cine vrea sa mai discutam.Astept sfaturi si sugestii.Am 26 de ani,sunt destul de batrana...Daca pana acum nu m-am ingrasat,e cam greu sa incep acum.

Anonim spunea...

am 19 ani si 44 kg. sunt f slaba si unii chiar rad de mine. prietenul meu parca nu mai este asa atras de mine . ce sa fac vreau sa ma ingras vreo 4-5 kg. mam saturat........

Anonim spunea...

pai ce ai incercat pana acum ca sa te ingrasi?ce inaltime ai?eu iau vitamax si ma simt super ok

Anonim spunea...

bai fratilor...pe mine acum 2 ani ma sufla vantu pe strada daca nu purtam niste pietre in buzunar...si acum m-am ingrasat destul de tare...reteta:mici,gratare,sucuri si sedentarismul.....

nu va mai prostiti cu medicamente

Anonim spunea...

si stomacul tau?

Anonim spunea...

am incercat tot ce se poate cred daca vrea cineva sa discutam pe acest subiect id meu e bzaurel

Anonim spunea...

da..asta nu am incercat, am fost la la medsana la o doctora care mi'a prescris naposim + calciu si multa filozofie gen : gandire pozitiva.. astept parerile voastre despre tratamentu' asta si nu numai la id : stopthisgti

Anonim spunea...

se dau toate astea fara receta?

Anonim spunea...

a increcat cineva medicamentele astea ?????
pe mine sincer peritolul ma cam sperie cu adormitul asta :)
sper sa imi raspunda cineva care a incercat toate acestea :)

Anonim spunea...

studiaza putin blogul meu...poate te mai ingrasi

Anonim spunea...

ati inebunit ma vina ca nu va ingrsati este ca nu mancati la timp adica dimineata la 12 si seara si va futeti mult adik dati afara tot din voi

Anonim spunea...

si eu sunt destul de slabuta si in ultima vreme slabesc din ce in ce mai tare .Eu nu miam inceput ink viata sexuala dak asta e problema.Eu voi incerca reteta de mai sus si va voi anunta si pe voi dak este buna de ceva.Vam popat:-*

serena spunea...

de mine ce mai ziceti ?ca am 1,78 si 48kg? am luat tot felul de vitamine ,am facut si injectabile cate 10zile pe luna si....nimic am 33 de ani si in viata mea nu am avut mai mult de 50kg astept sfaturi de la voi

Anonim spunea...

hmm m-am apucat de aceasta mica reteta.. sa vedem ce o sa iasa

SkyE spunea...

astept rezultate mari Sorin :)

Anonim spunea...

dap, sa vedem :)

Anonim spunea...

am incercat eu reteta cu peritol glutamag si at10...si, da te ingrasi si cand intrerupi, dai totul la loc..adica ori te tii de tratament cel putin vreo 6 luni, ori ...pierzi cele cateva kg puse cu greu in..3 zile de stres; si am norocul sa fiu sanatoasa - nu probleme cu tiroida sau cu altele...insa peritolul are multe efecte adverse, inclusiv creaza dependenta deci e riscant sa fie luat 6 luni zilnic, fara pauza; si..inca ceva: daca sunteti studenti sau invatati, peritolul va adoarme creierul..nu mai asimilati cursurile la fel de repede, incepe ca o lene in gandire; si asta v-o spun tot din experienta; eu am facut tratamentul asta vreo 4 luni si cand am realizat ca nu mai am randament l-am intrerupt; si am scapat si de cele 5 kg castigate..mda; deci totul e cu dus si intors...oricum succes!
ps.am citit undeva de o reteta pe baza de lapte, miere si drojdie de bere..se cheama lapte fortifiant (drojdia contine tot complexul de b-uri, laptele calciu etc); puneti totul intr-un blander si il beti..sa va placa la gust; acest tratament era facut pe vremea cand nu existau steroizii pt un efect asemanator;

Anonim spunea...

io cred ca sunt cel mai pt varsta mea,am 17 ani 1.83cm si 49-50kg.Mie chiar nu imi place cum arat.De cand eram mic luat viatimine si nu a avut vrun efect.

Anonim spunea...

Buna fetelor! Sa stiti ca eram si eu cindva in cautarea metodelor eficienta de ...ingrasare si sincer sa va zic am impresia ca mi-am gasit secretul.Am sa vi-l fac cunoscut si voua.Am luat peritol de 2 ori pe zi:dimineata si seara ..dupa masa...timp de 2 saptamani...am adaugat pe mine 6 kg(si asta doar in 2 saptamini )mai continui pina ajung la 45 si ma opresc ))))
Citisem undeva ca dupa ce nu mai continui administrarea preparatului cica slabesti iar...nu stiu...ramame doar de vazut.. pina ce sint foarte multumita..incercati )))

Anonim spunea...

apropo....reactia asta adversa cu somnolenta nu am avut-o ... chiar ma asteptam la somnolenta puternica ....ma pregatisem moral deacum......si....nimic deosebit ....cel putin asa mi s-a parut

Anonim spunea...

Buna.Eu cand am inceput tratamentul cu peritol aveam 38 de kilograme.Tine sa va spun ca am 1,56 inaltime.Am luat peritol si ma ingrasam aproximativ 2 kg pe saptamana.Dupa 3 saptamani luarea in greutate nu mai era asa ...luam doar cate 1kg sau cateva sute de grame.Cand s-au implinit 2 luni de tratament aveam deja 10 kg in plus.Nu am avut somnolenta desi luat 6 pastile pe zi.Acum sunt multumita de greutatea mea.Am in jur de 50 kg.Am facut tratamentul asta timp de 2 luni,Dupa care l-am intrerupt.E adevarat ca o data ce intrerupi tratamentul incepi sa mai slabesti,dar Eu cum vad ca slabesc 3-4 kg il incep din nou.Sotul meu nu prea e deacord deoarece zice ca am devenit dependenta de acest medicament.Oricum sunt 5 ani de cand am inceput sa-l iau.Cand ajung la greutatea dorita ma opresc dar Cand nu mai am pofta de mancare sau scad in greutate incep din nou...LA mine a functionat...