miercuri, 4 septembrie 2013

Regim de ingrasare : 6 kg in 2 luni

Regim  de ingrasare : 6 kg in 2 luni

Cu o singura reteta si anume 2 oua crude dimineata sparte intr-o cana(ceasca,pahar…etc) 2 lingurite de miere + 3-4 nuci tin sa mentionez nucile sa fie pisate ca altfel te poti ineca oul+miere+nuca nu le mesteci tare mult asa cat sa faca umpic de spuma sa fie baubil asta dimineata si in restu zilei incearca sa mananci mereu cum ai umpic timp liber consuma orice fel de aliment: seminte,corn,snacks,mar,morcov indiferent orice fel de aliment au caloriile lor si cele 3 mese pe zii sa fie sfinte asta e tot si poti lua ca supliment ( Vitaminele Centrum )
Bafta !

Florin

Sursa http://prodieta.ro

Cine vrea sa se ingrase?

Cine vrea sa se ingrase?

Este uşor să uităm ca unii oameni sunt prea subţiri intr-o societate in care rata mare a obezitatii si problemele legate de excesul de greutate acapareaza atentia publica. Unii oameni sunt în mod natural slabi si vor sa fie mai bine constituiti fizic. Altii slabesc din motive medicale (operatie, boli cronice, raceala prelungita, depresie si multe altele) iar acestora doctorul le recomanda "sa se puna pe picioare" cat mai curand. Genetica are un rol foarte important dar si factorii de mediu isi spun cuvantul. Imbatranirea afecteaza, de asemenea, apetitul pentru ca odata cu varsta pierdem treptat si o parte din capacitatea noastră de simti mirosul şi gustul alimentelor. Doctor Oz spunea intr-una dintre emisiunile lui "noi, doctorii, cand vedem o persoana prea slaba care mananca mult si duce un trai normal dar nu se ingrasa il banuim imediat de viermisori". Este recomandabil consultul unui medic pentru toti cei care mananca mult dar nu se ingrasa!
Adevarul este ca persoanele extrem de slabe tind sa aiba un sistem imunitar la randul lui slab, ceea ce ii face predispusi la infectii, complicatii chirurgicale si o recuperare mai lenta dupa boala. Cei prea slabi au in general un par mai subtire si dantura problematica. Femeile prea slabe au dereglari ale menstruatiei si probleme hormonale care afecteaza si sanatatea oaselor. Dacă cineva slabeste desi nu incearca in nici un fel sa piarda din greutate acesta trebuie să discute cu medicul sau pentru a afla ce se întâmplă, pentru că nu este un fenomen normal. Uneori pierderea subita in greutate poate semnala o boala precum diabetul zaharat.

Regim rapid de ingrasare

Regimul de ingrasare rapid si sfaturi de ingrasare sunt solicitate in general de barbati si in special de tinerii adolescenti. Societatea zilelor noastre impune tiparul femeii slabe (oricat de slabe din pacate) si a barbatului cu muschi, cu tonus, chiar implinit dar nu slabanog. Foarte multi dintre cititorii nostri ne-au solicitat asadar un articol despre un regim de ingrasare rapid si sa enumeram alimentele care ingrasa. Pe cat de greu le este unora sa slabeasca pe atat de dificil este pentru altii sa se ingrase. Un metabolism foarte eficient si tendinta de a se satura cu portii mici ii impiedica pe multi sa se ingrase.
Alimente care ingrasaPentru a va ingrasa rapid trebuie sa consumati mai multe calorii in fiecare zi decat ardeti. Puteţi obţine, de asemenea, o crestere în greutate prin creşterea dimensiunii muschilor. Cel mai probabil trebuie sa cresteti aportul de calorii, iar acest lucru poate fi obtinut prin consumul unui volum mai mare de alimente sau prin alegerea alimentelor care au o densitate energetică ridicată (bogate in calorii). Recomandarea noastra este sa alegeti alimente foarte bogate caloric si cu o densitate a nutrientilor foarte mare in locul asa numitelor junk foods sau fast foods.

Iata cateva recomandari pentru cei ce cauta sfaturi de ingrasare si un regim de ingrasare rapid bazat pe alimente care ingrasa in mod sanatos:

  • Manancati mai des. Daca sunteti subponderali cel mai probabil va saturati foarte repede. Nu acumulati asadar multe calorii la nici una dintre mesele principale si de aceea este recomandat sa mancati mai mult de 3 mese pe zi. Manancati cinci sau şase mese mai mici pe parcursul zilei, mai degrabă decât două sau trei mese mari.
  • Lactate integraleAlegeti alimente bogate in nutrienti dar care ingrasa in mod sanatos. Alimente care ingrasa in mod sanatos sunt nucile, semintele, maslinele, uleiul de masline, avocado, lactatele nedegresate, carnea de pasare cu piele, carnea de porc in cantitati mici. Nu exagerati insa cu carnea si produsele lactate caci si persoanele slabe pot avea probleme cu colesterolul si trigliceridele. Este de preferat sa mancati mai multe mese pe zi si sa alegeti snacksuri sanatoase de cat mai multe ori.
  • Încercaţi piureuri şi shake-uri. Piureul de cartofi cu lapte, unt si smantana este foarte bogat caloric. Beti shake-uri sanatoase realizate cu lapte integral si suc de fructe proaspat sau congelat in care presarati seminte de in macinate. Shake-ul de lapte cu banane este delicios si va poate ajuta in regimul de ingrasare in mod sanatos. Nu beti fluide cu 30 de minute înainte sau după masă pentru a evita senzatia de satietate. A nu se intelege ca nu va recomandam sa beti apa in general… Sucurile de fructe 100% naturale mixte (mar+portocala+piersica) ingrasa spre deosebire de fructul intreg care are mai multe fibre. Beti multe sucuri de fructe naturale.
  • Mancati dulciuri sanatoase. Produsele de cofetarie-patiserie ingrasa intr-adevar dar nu intr-un mod sanatos. Va recomandam briosele cu fulgi de ovaz facute in casa, iaurtul cu fructe, lapte cu miere si cacao, ciocolata neagra, placintele cu fructe proaspete, prajiturile de casa cu multa nuca sau dulceturile si conservele de fructe fara zahar adaugat. Macati orez cu lapte si miere sau mei fiert in lapte.
  • Mancati o gustare hranitoare inainte de culcare.
  • Faceti sport. Mergeti la sala de sport si cereti ajutorul unui antrenor pentru body building. In caest articol nu vom intra in detalii privind suplimentele alimentare care "construiesc muschi" si aportul suplimentar de proteine dar va recomandam sa cereti sfatul medicului inainte de a lua decizii importante care privesc corpul si sanatatea dvs.

Ce sa mancam ca sa ne ingrasam repede si sanatos? Meniu cu alimente care ingrasa.

In regimul de slabire nu recomandam asocierea la a aceeasi masa a carnii cu cartofi sau orez. Mancarea romaneasca se bazeaza insa de obieci pe aceasta asociere care ingrasa iar pe dvs nu poate decat sa va avantajeze! Mancati asadar tochitura cu mamaliguta, sarmalute, pui cu ciuperci si smantana sau pilaf cu pulpe de pui (fara a exagera insa cu cantitatile si cu continutul de grasime). In cadrul unui meniu bazat pe alimente care ingrasa mancati migdale, alune, nuci, floricele pentru ca au un indice glicemic mare (care ingrasa) dar sunt si surse sanatoase de fibre. Cascavalul si untul ingrasa destul de mult si reprezinta o sursa santoasa de calciu. AvocadoLe puteti adauga la mancaruri gen omlete, cartofi la cuptor sau paste gratinate. Gatiti cu ulei de masline caci este unul dintre cele mai sanatoase alimente. Mancati mult peste gras daca doriti sa urmati un regim de ingrasare rapid dar si sa traiti in mod sanatos: somon, macrou, pastrav, hering, sardine si ton. Atat pestele cat si uleiurile vegetale contin acizi grasi Omega 3. La restaurant alegeti supa crema in locul ciorbelor clare caci veti consuma mai multe calorii. Adaugati avocado in salate si felii de branza moale. Puneti lapte la cafea si beti bere. Berea ingrasa pentru ca are un indice glicemic urias dar per ansamblu, consumata cu moderatie, este sanatoasa.


Sursa : www.prodieta.ro

sâmbătă, 11 august 2012

Vreau sa ma ingras! Ce trebuie sa fac?

Pentru majoritatea reprezentantelor sexului frumos, o silueta armonioasa, pe cat posibil fara "aripioare" si celulita, este o conditie suprema pentru a arata si a se simti bine.
Ne bucuram de fiecare kilogram pe care il dam jos, jurand in continuare "razboi" tuturor grasimilor.
Dar ce se intampla cu cele care isi doresc contrariul, fiind prea... silfide?
 Pe cat se straduiesc unele dintre noi sa atinga greutatea ideala, incercand cure de slabire care de care mai excentrice si asudand in sala de aerobic, pe atat "se indoapa" cu mancare si vitamine cele care au sub greutatea normala si nu reusesc sa se ingrase cu un gram.

Totodata, asupra celor mai multe dintre noi, timpul isi spune cuvantul, modificand modul in care functioneaza organismul - astfel, metabolismul devine mai lenes, apetitul creste si ne lasam mai greu convinse sa facem miscare. La polul opus, persoanele foarte slabe au un metabolism precum "argintul viu", reusind sa arda caloriile consumate in timp record.
Fie ca dau vina pe mostenirea genetica, pe aparatele de care "trag" cu greu la sala, fara niciun rezultat, sau pe gogosile consumate in cantitati industriale, tot fara niciun rezultat, aceste femei se dau de multe ori batute sau apeleaza la suplimente alimentare "miraculoase", in speranta de a castiga un kilogram-doua.

Aceste solutii nu sunt doar drastice sau ineficiente, insa, de cele mai multe ori, sunt si periculoase pentru sanatatea ta. Daca iti doresti cu adevarat sa castigi cateva kilograme in plus, in mod natural, fara a pune vreo presiune asupra organismului, porneste de la alimentatie, avand grija "sa nu sari niciuna dintre cele cinci mese care trebuie consumate intr-o zi", dupa cum te sfatuieste Mona Constantinescu, specialist in nutritie si Product Trainer, Amway Romania.

In acelasi timp, trebuie sa acorzi o importanta mai mare consumului de alimente bogate in proteine. "Aportul de proteine este esential pentru a castiga in greutate", a explicat specialistul in nutritie. "Acesta se face la cel mult o jumatate de ora dupa exercitii fizice specifice si presupune consumul de alimente precum ouale, leguminoasele, carnea de pui si de vita, pestele si branzeturile sau consumul de suplimente proteice", a adaugat Mona Constantinescu.

Alimentatia nu este elementul exclusiv care ii va aduce corpului tau cateva kilograme in plus; este mai mult decat indicat sa fii activa si sa practici exercitiile fizice potrivite tie. Acestea au nenumarate efecte benefice asupra sanatatii, tonifierii corpului si starii mentale, contribuind la obtinerea greutatii mult-visate (atat timp cat asteptarile tale sunt realiste). "Sportul are un rol esential in procesul de ingrasare. Fara sport, grasimea se va depune doar pe zonele nedorite", a aratat Mona Constantinescu, adaugand ca "exista exercitii fizice specifice, care se fac pentru cresterea masei musculare, de preferat sub indrumarea unui specialist. Sportul recomandat este Body Building".
Daca ai fost perseverenta si ambitioasa si ai ajuns la greutatea dorita, provocarea cea mai mare este aceea de a te mentine. Cu alte cuvinte, ai castigat o batalie, insa nu si razboiul. Depinde numai de tine sa adopti un regim de viata suficient de disciplinat incat sa iti pastrezi silueta castigata cu atata efort. "Trebuie mentinut un program care sa includa neaparat exercitii fizice si, bineinteles, o alimentatie echilibrata", te sfatuieste specialistul in nutritie. Acestora li se adauga multa vointa si o atitudine pozitiva, care, cu siguranta, te vor ajuta sa nu dai gres.

Sursa: www.eva.ro

Afla si tu cum poti sa te ingrasi!


Ceea ce este ironic pe de-o parte este faptul ca, in timp ce unele persoane incearca sa dea jos din kilogramele in plus, exista o alta categorie a acelora care nu pot sub niciun chip sa se ingrase. Si ceea ce este intr-adevar trist, este ca pe piata se gasesc mai degraba carti de diete despre cum poti slabi, decat de cum ai putea sa-ti imbunatesti aspectul fizic prin castigarea unor kilograme in plus.



Intrebarea care sta pe buzele multora dintre persoane, este cum e posibil ca unii oameni sa fie slabi. De vina este alimentatia necorespunzatoare si practicile nesanatoase care ii fac pe oameni sa piarda in greutate. Riscurile asociate cu statutul de a fi prea slab include multe complicatii, revenirea organismului dupa operatie sau boala. Cu toate acestea, organismul isi poate reveni daca se adopta dieta potrivita. Energia densitatii din mancaruri este un factor important in procesul de luare in greutate. Energia densitatii se refera la cantitatea de energie sau a caloriilor comparata cu greutatea mancarurilor.

Totusi, chiar daca unele persoane sunt slabe, nu inseamna in mod cert ca au anumite afectiuni. Asa cum a fi gras, nu inseamna a fi sanatos. Unele persoane sunt slabe dintotdeauna, adica e o problema genetica, iar ingrasatul chiar se dovedeste a fi o lupta dificila. Indiferent de cat ar consuma, tot nu ar reusi sa puna cateva kilograme.

 Daca si tu ai aceasta problema, esti prea slab si ai vrea sa te mai ingrasi cateva kilograme, insa niciuna din metodele pe care le-ai incercat nu au dat roade, iti prezentam o lista a alternativelor.
 Astfel, ca sa iei in greutate trebuie sa incluzi in meniu acele mancaruri bogate in calorii. De ce? Simplu! Caloriile sunt transformate in sange in grasimi, din care organismul isi ia energia.
 Incearca sa cresti numarul de porti, dar fara sa abuzezi de zahar sau de grasimi. Invata sa nu sari peste mesele zilei, cea mai importanta masa este micul dejun.
 De asemenea, important este sa inveti sa servesti mesele la un anumit program. Sa ai un orar al meselor, iar portiile sa fie normale. Bucurandu-te de mesele copioase si relaxandu-te, vei ajuta sistemul digestiv sa functioneze la parametrii normali. Servind masa la anumite ore si negustand nimic intre mese va creste apetitul.
 Mananca mai mult!


Chiar daca pare greu de realizat, deocamdata acesta este cea mai buna alternativa. Trebuie sa mananci cat mai multe mese pe zi, cinci sau mai mult de-atat. Bea multe lichide care sunt bogate in calorii (suc, lapte, milkshake). Mananca legume, orez, paste fainoase, cartofi, morcovi si dovleac. La care adauga iaurt, sosuri, smantana. Mananca paine cu seminte. Un plus de 1000Kj in meniul zilnic, inseamna aproximativ un kilogram pe saptamana.

Proteinele

Acestea sunt esentiale pentru organism, pentru recuperarea in urma bolilor si pentru a intari imunitatea. Daca incerci sa-ti revii dupa o afectiune, este foarte important sa incluzi in dieta ta proteinele adecvate. O sursa buna pentru proteine o reprezinta: cerealele, nucile, semintele, produse pe baza de soia (lapte de soia, tofu). Laptele, iaurtul, branza si ouale sunt o surse excelenta de proteine pentru o dieta non-vegetariana.



Trebuie sa te asiguri ca incluzi la fiecare meniu cate o sursa de proteine. Incearca sa alegi dintre energia densitatii surselor de proteine, care sunt relativ dulci si care nu contin prea multe fibre. De exemplu, soia sau produse lactate. Mananca fructe uscate zilnic. Nucile, migdalele sau strugurii ofera energie organismului.

Ce trebuie sa consumi ca te te ingrasi

Iata o lista a grupelor de alimente, pe care e musai sa le consumi, ca sa poti castiga  kilograme:


1. grupa produselor lactate: lapte, branza, iaurt, inghetata
2. grupa produselor pe baza de carne: carne, peste, oua, mazare, nuci, carne de pasare.
3. grupa legumelor: proaspete, inghetate, conservate sau sub forma de sucuri.
4. grupa fructelor: prospate, inghetate, conservate, sucuri.
5. grupa cerealelor: cereale, variante de paine, paste fainoase, brioase, clatite, orez.

Alcoolul poate fi servit in cantitati mici, indicat inainte de mese, se stie ca mareste apetitul. Insa, alcoolul trebuie consumat numai daca medicul ti-a dat voie. Daca iti plac mancarurile unsuroase, adauga in meniu legume bogate in uleiuri sau margarina vegetala pe care o poti adauga la salate si cartofi.

 Evita cafeina si nicotina!

Cofeina si nicotina sunt buni stimulenti si ajuta metabolismul. Evitand excesul acestor stimulenti iti ajuti organismul sa retina valoarea maxima nutritiva a ceea ce s-a consumat.

 Mananca tarziu!

Servind gustari inainte de culcare, ar putea sa te ajute sa castigi cateva kilograme in plus. Si ca sa te asiguri ca te vei ingrasa, trebuie sa te odihnesti dupa ce ai servit gustarea.

 Exercitii

Sportul te-ar putea ajuta sa capeti masa musculara, ceea ce este esential.

duminică, 17 iunie 2012

Sunt prea slab. Vreau sa ma ingras. Ce sa fac?



Una dintre intrebarile pe care le primesc cel mai des este asta:
“Sunt prea slab pentru inaltimea mea. Vreau sa ma ingras. Ce trebuie sa fac?”
Intrebarea vine cel mai des din partea baietilor, dar sunt si cazuri in care femeile vor sa puna un pic pe ele.
Daca ai citit povestea mea, stii ca acum cativa ani eram foarte slab.
Asa ca te inteleg perfect.
Vroiam sa pun ceva pe mine, orice: grasime, muschi, nu conta. Totul era sa nu mai stea hainele pe mine ca pe gard, si “sa nu ma mai ia vantul pe strada”.

Sunt prea slab pentru inaltimea mea. Vreau sa ma ingras. Ce trebuie sa fac?


raspuns-fitnessRaspuns:

In primul rand, sunt aproape sigur ca nu vrei efectiv sa “te ingrasi”. Adica sa pui grasime, sa faci burta. Probabil vrei sa adaugi ceva masa musculara, sa stea mai bine hainele pe tine si sa arati mai bine. Daca doar vrei sa faci burta, solutia e simpla. Muta-te la Mac.
Serios acum, cei mai importanti factori pentru a pune masa musculara sunt alimentatia, intensitatea antrenamentelor, si odihna/recuperarea.

Alimentatia

Pentru ectomorfi, care sunt de obicei slabi, subtiri, si pun greu masa musculara, principala problema este ca nu mananca destul (mancare sanatoasa – uite o lista de alimente sanatoase pe care poti sa o iei cu tine la cumparaturi). Avand de obicei un metabolism foarte rapid, ei trebuie sa isi creasca numarul de calorii consumate zilnic, si sa manance cate o masa bogata in nutrienti la fiecare 2-3 ore. Gasesti aici un TOP 10 al strategiilor nutritionale pentru masa musculara.
Incearca sa mananci cel putin 3-4 mese pe zi, si ai grija sa incluzi cate o sursa de proteina la fiecare masa, cum ar fi carnea (pui, peste, vita), lactate sau oua. Intre mese, poti sa iei gustari mai mici (vezi aici Top 10 gustari sanatoase).
Cele mai importante mese ale zilei sunt micul dejun, si mesele dinaintea si de dupa antrenament (vezi aici ce trebuie sa mananci inainte si dupa antrenament).

Intensitatea antrenamentelor

Al doilea factor care te ajuta sa pui masa musculara este intensitatea antrenamentelor (vezi 10 trucuri sa iti imbunatatesti urmatorul antrenament). Cand te antrenezi (acasa sau la sala), ANTRENEAZA-TE. Nu sta la taclale cu prietenii, nu te uita dupa fete, nu te uita la TV. Ramai concentrat, si taxeaza-ti muschii la maxim.
Dupa incalzirea initiala, executa-ti programul pentru ziua respectiva, incepand cu greutatile libere, si terminand cu aparatele (vezi DE CE aceasta ordine). Corpul nu creste daca nu ii dai un motiv sa creasca. Incearca sa cresti greutatile, numarul de seturi sau repetari la fiecare antrenament (avand grija sa nu te accidentezi).

Odihna/recuperarea

In sfarsit, al treilea factor este odihna/recuperarea. Dupa cum ti-am mai tot spus, muschii nu cresc cand te antrenezi. Exercitiile cu greutati produc micro-fisuri in tesutul muscular. Aceste micro-fisuri se repara in timpul in care te odihnesti, facand muschiul mai mare si mai puternic, pentru a putea face fata antrenamentului urmator.
Bineinteles, daca exista nutrientii necesari (in special proteina). Ai gija sa dormi suficient (8 ore este cifra cea mai recomandata, dar nevoile fiecaruia difera), sa lasi suficient timp intre antrenamente si sa iti iei mici pauze (intre 30 sec si 2-3 minute), intre exercitiile si seturile facute.
Daca combini acesti trei factori si eviti aceste 10 greseli, sunt sigur ca o sa faci progrese bune, o sa adaugi masa musculara si nu o sa mai vrei sa “te ingrasi”.

SUNT SLABA - CUM SA MA IMBRAC?

 Hainele potrivite sunt cele mai voluminoase, cu diverse aplicatii sau cusaturi asimetrice care dau volum ori cu imprimeuri care de asemenea, dau volum si forma corpului. 
 Silueta zvelta este caracterizata de o talie subtire, de sani si fund mici si de brate si picioare subtiri, ai nevoie de articole vestimentare cum sunt cele de mai jos:
 - sutiene cu push-up sau cu burete
 - pentru a da volum sanilor;
- maiouri lejere, care sa nu fie prea mulate pe corp
 - cele stramte te fac sa pari si mai slaba;
 - bluze si camasi lejere, fie cu buzunare sau aplicatii, fie cu volane sau pense la nivelul umerilor si manecilor pentru a face manecile mai bufante;
 - pulovere lejere, pufoase
 - care vor adauga volum mai ales in zona pieptului;
 - pentru a alege sacouri, jachete sau paltoane potrivite siluetei zvelte;
 - sacouri, jachete si paltoane
- jeansii potriviti sunt cei deschisi la culoare, conici sau skinny

 Corpul tau are si o forma usor dreptunghiulara, ar fi indicat ca la sacouri, pulovere sau camasi largute sa asortezi centuri subtiri care sa iti marcheze talia si astfel sa o apropie un pic de silueta clepsidra.
 Nu purta genti prea mari si prea voluminoase pentru ca langa o astfel de geanta ... tu vei parea mult mai slaba si mai micuta :)
 In plus fata de ceea ce ar trebui sa porti pentru a nu mai parea atat de slaba, ar trebui sa te gandesti sa faci ceva si in privinta tonusului si dezvoltarii masei musculare, pentru a da forma corpului.
 Astfel, indicat ar fi sa incepi sa faci putine exercitii fizice care sa constea in lucrul cu greutati si lucrul la aparate de forta.
 Evita exercitiile cardio si incearca sa iti lucrezi corpul cu propria greutate: flotari, genuflexiuni, exercitii la sol cu picioarele, extensii pe spate, abdomene, lucrarea bratelor etc.

 Sursa : http://www.frumusele.ro