marți, 12 iunie 2018

Noua gama Fa Island vibes - Review !

Nu va asteptati sa postez aici despre deodorante sau geluri de dus, dar , daca tot v-am sfatuit sa mergeti la sala pentru a va ingrasa , ei bine o sa aveti nevoie de ele pentru a va racori .



Eu am avut ocazia sa incerc produsele din  noua gama Fa Island Vibes , Hawaii love  de la Schwarzkopf  cu sustinerea BuzzStore carora le multumesc pentru increderea acordata .
Am fost super incantata sa vad ca m-au selectat din primele campanii si mai ales ca produsele sunt chiar utile , avand nevoie de ele zi de zi.





Gelul de dus vine intr-un ambalaj de plastic cu o valabilitate de 12 luni de la desfacere. Toleranta asupra pielii este testata dermatologic, PH-ul neutru pielii.

Noua gama Fa Island Vibes m-a cucerit de la prima utilizare, gelul de dus cu miros de ananas si flori  frangipani este  racoros , face multa spuma, lasa pielea catifelata si chiar te duce cu gandul la relaxare .

Dupa 1 ora de munca la sala, recomand un dus cu produsele din noua gama Fa Island Vibes pentru a te simti din nou fresh.



Dupa dus am incercat si deodorantul  Fa Island Vibes Hawaii love  cu parfum racoritor de ananas si frangipani.  Nu o sa te mai gandesti la mirosurile neplacute de pana la 48 de ore
Deodorantul este de 150 ml, este fara alcool si fara saruri de aluminiu  dar cel mai important lucru pentru mine este ca previne aparitia petelor pe haine si mirosul placut se emana la fiecare strop de transpiratie.
 Sa le cumperi sau nu? Eu zic DA!!!

In primul rand mai sunt inca doua arome din aceasta gama ,  este vorba de Bali Kiss si Fiji Dreams pe care abia astept sa le probez.

Am mai incercat si alte branduri dar deodorantul din aceasta gama chiar m-a cucerit.

Raportul calitate pret este ok   !!!!

Este vorba si de un concurs lansat de cei de la fa pe site-ul SIMTETEFANTASTIC . Cumpara oricare 2 produse Fa  , inscrie bonul pe site si poti castiga 10 x seturi de placa & vasla sau 10 seturi produse Fa pentru 1 an. Mai multe detalii cat si regulamentul concursului le gasiti pe SITE.

 PS : Daca doriti sa primiti si voi produse pentru testare, accesati link-ul meu de refferal de pe site-ul BuzzStore  si inscrieti-va la toate Campaniile . Mult Succes !!!!




Niciun comentariu: